
Aquest cap de setmana s’ha celebrat a Salou el Campionat de Catalunya d’Escacs per Equips d’Escoles 2026, organitzat per la Federació Catalana d’Escacs. L'edició d'enguany ha tancat doblant la participació respecte a edicions anteriors, tant en nombre d'equips inscrits com d'esportistes, que han competit al llarg de 6 rondes sota el sistema suís.
Més enllà de les xifres, el campionat s'ha convertit en una de les trobades de l'esport base. S'ha viscut un molt bon ambient entre els esportistes durant totes les partides, on tots els infants han gaudit d'un cap de setmana rodó d'escacs compartint l'experiència amb els seus companys d'equip. En tractar-se d'una cita oberta a equips no federats, ha estat el torneig ideal perquè molts tinguessin el seu primer contacte amb la competició.







