
El passat diumenge 31 de maig, la seu de la Federació Catalana d’Escacs va acollir la gran final de la Lliga Catalana Sub12. Els 8 millors equips classificats de les fases prèvies es van veure les cares en una jornada competitiva però també de celebració.
Gràcies a la col·laboració de l’Associació Cultural Armènia de BCN, els participants van gaudir d'avituallament (beguda, galetes i fruita) durant tot el dia.
