A tots els àrbitres integrants del CTA
Benvolgut/da company/a:
Em dirigeixo a tu per a oferir-te la possibilitat d’arbitrar la següent prova oficial de la FCE:
|
Competició: |
Campionat Llampec Individual de Girona 2025 |
|
|
Lloc: |
Fornells de la Selva |
|
|
Dates: |
El 30 de novembre de 2025 |
|
|
Format |
Suís a 10 rondes Vàlid per Elo català i FIDE |
|
|
Places |
1 Àrbitre principal |
200 € |
|
Observacions |
Es pagarà el quilometratge a 0,26 €/quilòmetre per als no residents la localitat de celebració de la competició. S’haurà de justificar adjuntant còpia del permís de circulació del vehicle i del carnet de conduir de l’àrbitre. Si venen amb transport públic se'ls abonarà el 100% de la despesa amb la justificació dels comprovants originals. Es pagaran només els desplaçaments dins la territorial. La retribució tindrà una retenció del 2%. No es pagarà cap tipus d’allotjament ni cap altre tipus de dieta més. Serà tasca de l'àrbitre actualitzar de forma diària el Swiss-Manager de la competició. La no actualització diària podria suposar un canvi en les retribucions a percebre. Per poder licitar a aquest torneig, caldrà estar al dia del pagament de la llicència arbitral per a l'any 2025. |
|
|
Termini de licitació |
17 de novembre de 2025 |
|
Els Àrbitres de Suport en Pràctiques (ASP) i els Àrbitres Catalans en Pràctiques (ACP) poden licitar únicament les places d’àrbitre auxiliar. En cas de ser designats, només cobraran el 75% de la tarifa publicada a la licitació.
Els àrbitres principals designats en proves oficials de la FCE, tenen l'obligació de personar-se a la seu de la prova, a tot estirar 24 hores abans de l'inici de la mateixa o amb el temps suficient.
Per necessitats organitzatives i/o de la dinàmica del torneig, un àrbitre auxiliar podrà actuar com a àrbitre adjunt, permetent-se el canvi en l’informe del torneig.
Una vegada finalitzada la prova la FCE enviarà, a cadascun dels designats, un rebut i, si escau, un justificant de dietes. Serà imprescindible el seu retorn, degudament signats (original o digital, no escanejat), per procedir al pagament dels honoraris.
Si tens intenció d’arbitrar aquesta prova, demana-ho per correu electrònic a la Comissió Delegada d’Àrbitres (arbitres@escacs.cat) de la FCE, abans de la data de termini.
Vic, 7 de novembre de 2025
Signat: Vladimir Zaiats
Comissió Gestora del CTAC