Un total de trenta-u esportistes catalans ja es troben a Salobreña, llestos i supermotivats per a començar demà a l'exigent categoria Sub14 del Campionat d'Espanya, en la que hi participen 197 nois i noies.
Per elo FIDE del rànking inicial, entre els deu primers es troben cinc joves representants de Catalunya, inclòs el lloc de partida número u. Dels nostres 31 gladiadors, cinc són noies, que ho donaran tot i més en aquesta competició per ser entre les millors d'Espanya.
En aquesta jornada prèvia de l'inici del campionat, s'ha fet la reunió conjunta inicial amb tota la representació catalana, tant esportistes com familiars, on s'ha pogut percebre molta motivació dels nostres esportistes per començar a moure peces demà a partir de les deu del matí.
Com a la resta de les categories, els acompanya el director esportiu José Sequera.
Molta sort a tothom i a gaudir molt de la competició i de l'estada al llarg de la setmana.
Resultats i classificació Sub14
Retransmissió Sub14
Galeria d’imatges Sub14