A tots els àrbitres integrants del CTA

Benvolgut/da company/a:

Em dirigeixo a tu per a oferir-te la possibilitat d’arbitrar la següent prova oficial de la FCE:

Competició:

Torneig Internacional 4 Nacions 2026 & Copa Femenina Catalana

Lloc:

Cambrils Park Resort

Dates:

21 i 22 de novembre de 2026

Format

8 rondes (15’+5’’)

Vàlid per Elo català i FIDE ràpid

Places

1 Àrbitre principal

1 Àrbitre adjunt

300 €

175 €

Observacions

Es pagarà el quilometratge a 0,26 €/quilòmetre per als no residents la localitat de celebració de la competició. S’haurà de justificar adjuntant còpia del permís de circulació del vehicle i del carnet de conduir de l’àrbitre.

Si venen amb transport públic se'ls abonarà el 100% de la despesa amb la justificació dels comprovants originals.

Es pagaran només els desplaçaments dins el territori català.

Allotjament amb PC, entrada el 20 de novembre i sortida el 22 de novembre.

La retribució tindrà una retenció del 2%.

Vàlid per a Elo FCE ràpid i Elo FIDE llampec (FIDEB).

Serà tasca de l'àrbitre actualitzar de forma diària el Swiss-Manager de la competició. La no actualització diària podria suposar un canvi en les retribucions a percebre.

Per poder licitar a aquest torneig, caldrà estar al dia del pagament de la llicència arbitral per a l'any 2026.

Termini de licitació

13 de novembre a les 12:00h

Els Àrbitres de Suport en Pràctiques (ASP) i els Àrbitres Catalans en Pràctiques (ACP) poden licitar únicament les places d’àrbitre auxiliar. En cas de ser designats, només cobraran el 75% de la tarifa publicada a la licitació.

Els àrbitres principals designats en proves oficials de la FCE, tenen l'obligació de personar-se a la seu de la prova, a tot estirar 24 hores abans de l'inici de la mateixa o amb el temps suficient.

Per necessitats organitzatives i/o de la dinàmica del torneig, un àrbitre auxiliar podrà actuar com a àrbitre adjunt, permetent-se el canvi en l’informe del torneig.

Una vegada finalitzada la prova la FCE enviarà, a cadascun dels designats, un rebut i, si escau, un justificant de dietes. Serà imprescindible el seu retorn, degudament signats (original o digital, no escanejat), per procedir al pagament dels honoraris.

Si tens intenció d’arbitrar aquesta prova, demana-ho per correu electrònic a la Comissió Delegada d’Àrbitres (arbitres@escacs.cat) de la FCE, abans de la data de termini.

Barcelona, 2 de novembre de 2026
Signat: Vladimir Zaiats
Delegat del CTAC