Licitació de la Festa Catalana 2012
Circular 09/2012
LICITACIÓ DE LA FESTA CATALANA 2012
Els clubs interessats en organitzar conjuntament amb la FCE la Festa Catalana dels Escacs d’enguany, i totes les activitats paral·leles cal que presentin les seves propostes abans del dia 12/03/2012 a les 19,30 hores. La Federació valorarà les opcions presentades i en el termini d’una setmana decidirà si accepta alguna de les propostes, obre un nou termini de licitació o l’organitza la pròpia Federació.
Tindrà preferència en la licitació la delegació que faci coincidir la Festa Catalana amb la Festa de la Delegació Territorial.
Els actes a organitzar conjuntament amb la FCE són els següents:
Dia 29/09/2012: Reunió d’organitzadors del Circuit Català d’Oberts Internacionals de 10,30 a 13,30 hores. Dinar per als participants en la reunió. Campionat de Catalunya Individual de partides llampec amb la participació d’entre 100 i 150 jugadors. Horari de 17 a 20 hores.
Dia 30/09/2012: Campionat de Catalunya de partides ràpides per equips. La participació aproximada d’altres anys ha estat d’uns 65-75 equips de 4 jugadors. Horari de 9,30 a 13,30. Activitats paral·leles complementàries per acompanyants (visita turística guiada).
Dia 30/09/2012: Dinar de germanor, capacitat mínima a partir de 300 persones. Horari de 14,30 a 18 hores.
Dia 30/09/2012: Lliurament de premis de la temporada de les proves oficials i el Circuit Català. Durant el dinar de germanor.
En les sol·licituds d’organització s’ha d’indicar:
a) LOCAL DE JOC :
1) Indicar si disposa d’aire condicionat.
2) Indicar si disposa de connexió a internet de banda ample (ADSL).
3) Indicar tipus de local: si és un pavelló, un club, un hotel o un local municipal o privat.
4) Indicar els metres quadrats disponibles per a la competició.
5) Aconseguir, conjuntament amb la FCE, el material esportiu necessari per jugar amb les millors condicions possibles (rellotges i jocs).
6) Fer-se càrrec de les següents despeses derivades de l’organització del torneig:
a) Pagament de les despeses derivades de la sala de joc: Lloguer, muntatge, taules, numeració de les taules, cadires, ordinadors i impressores, megafonia, material oficina (folis, tisores, bolígrafs, cel.lo, tinta impressores, xinxetes, etc.).
b) Confecció d’un cartell commemoratiu on hi constaran els patrocinadors de la Federació i del Campionat.
c) Pagament del transport d’anada i tornada del material necessari per al torneig.
7) Indicar altres qualitats d’interès per a la competició ( sala d’anàlisis, de premsa, etc ).
b) MATERIAL DE JOC
1) Indicar si es disposa de taulers i peces de qualitat.
2) Indicar si es disposa de rellotges digitals.
d) OFERTA HOTELERA
1) Indicar hotel: Nom de l’hotel, capacitat d’habitacions, Nombre d’estrelles, tipus de dinar (bufet o menú), preu, serveis addicionals de l’hotel (piscina, aire condicionat, Internet, etc.)
2) Indicar una capacitat Hotelera garantida d’un mínim d’allotjament de 25 persones
3) Indicar distància de l’hotel a la sala de joc / sales de reunió i tipus de transport en cas que sigui necessari.
RESTAURANT (FESTA CATALANA)
Una proposta de dinar de germanor per al diumenge en el restaurant o càtering amb diferents alternatives i preus de menús. El restaurant amb una capacitat mínima de 300 persones haurà de disposar de megafonia i d’espais amplis (amb bona visibilitat per a tots els assistents) per poder realitzar el lliurament de premis.
Una proposta de dinar per als participants en la reunió del Circuit del dissabte (entre 20 a 30 persones).
e) ALTRES
Fer-se càrrec de les despeses derivades per aconseguir i lliurar un obsequi de record als participants i acompanyants a la Festa.
Possibilitat de fer-se càrrec de l’organització del Campionat de Catalunya de partides llampec individual a celebrar el dissabte per la tarda, aportant els premis, que com a mínim han de ser l’import de les inscripcions dels participants.
Organitzar conjuntament amb la Federació activitats paral·leles per als acompanyants com ara: visita guiada, conferències, etc.
El club organitzador designarà una persona de contacte per als tràmits organitzatius, així com un delegat del club durant els dies de la competició.
f) DEMANDA O OFERTA ECONÒMICA DEL CLUB:
Prestacions en serveis (estada hotelera), en personal (proposant col·laboradors), materials o altres que l’organitzador ofereix a la Federació Catalana d’Escacs.
Es valorarà la col·laboració de l’Ajuntament de la localitat i els possibles patrocinadors tant públics com privats.
LA FEDERACIÓ ES FA CÀRREC DEL SEGÜENT:
1) Tota la part tècnica del torneig: inscripcions, confecció de les circulars, informació per Internet, confecció de cartells indicatius dels equips, planilles d’anotació, etc.
2) Supervisar i donar el vist i plau a les instal·lacions tant de la sala de joc i material de joc, com de l’hotel i les seves condicions (dinar, serveis, etc.).
3) Nomenar un delegat federatiu que serà el nexe d’unió entre la Federació i l’entitat organitzadora.
4) Resoldre els temes esportius i disciplinaris que es derivin de l’organització de la competició.
5) Nomenar i gratificar els tècnics tant d’arbitratge com de retransmissió.
6) Proporcionar els trofeus de la competició.
7) Reserva, cobrament i pagament de tota la despesa hotelera.
8) Lliurar les invitacions a les autoritats de les institucions públiques i privades que correspongui.
9) Realitzar un reportatge fotogràfic.
FCE 20/01/2012